.....ند یده عاشقت شدم

لطفا تا نظر ندادید خارج نشوید

.....ند یده عاشقت شدم

لطفا تا نظر ندادید خارج نشوید

روز و شب را همچو خود مجنون کنم

روز و شب را همچو خود مجنون کنم

در هوایت بی‏قرارم روز و شب

 

سر ز پایت برندارم روز و شب

 

روز و شب را همچو خود مجنون کنم

 

روز و شب را کی گذارم روز و شب؟

 

جان و دل از عاشقان می‏خواستند

 

جان و دل را می‏سپارم روز و شب

 

تا نیابم آن چه در مغز منست

 

یک زمانی سر نخارم روز و شب

 

تا که عشقت مطربی آغاز کرد

 

گاه چنگم گه تارم روز و شب

 

می‏زنی تو زخمه و بر می‏رود

 

تا به گردون زیر و زارم روز و شب

 

ساقیی کردی بشر را چل صبوح

 

ز آن خمیر اندر خمارم روز و شب

 

ای مهار عاشقان در دست تو

 

در میان این قطارم روز و شب

 

می‏کشم مستانه بارت بی‏خبر

 

همچو اشتر زیر بارم روز و شب

 

تا نگشایی به قندت روزه‏ام

 

تا قیامت روزه دارم روز و شب

 

چون ز خوان فضل روزه بشکنم

 

عید باشد روزگارم روز و شب

 

جان روز و جان شب ای جان تو

 

انتظارم، انتظارم روز و شب

 

تا به سالی نیستم موقوف عید

 

با مه تو عیدوارم روز و شب

 

ز آن شبی که وعده کردی روز وصل

 

روز و شب را می‏شمارم روز و شب

 

بس که کشت مهر جانم تشنه است

 

ز ابر دیده اشک بارم روز و شب

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد