.....ند یده عاشقت شدم

لطفا تا نظر ندادید خارج نشوید

.....ند یده عاشقت شدم

لطفا تا نظر ندادید خارج نشوید



یا مهدی (عج)مولای من !
سالهاست صبح های جمعه ندبه گویان ،
با اشک ، مژه چشم هایم را آب و جارو می کنم ،
تا مگرقدمگاه تو شود
و در غروب غم انگیز چشمانم سمات را زمزمه می کنم .
و اشک حسرت می ریزم .
بیا تا در حریمت بیاسایم ,
با گریه هایت همنوا شوم،
سر بر شانه بغض بگذارم و مثل ابر بهار گریه کنم و دانه های مروارید چشمانت را در صدف نگهداری کنم .
ای سوار سبز پوش لحظه های من !
می دانم که روزی می آیی و پرستو های مهاجر را بر شاخسار آرامش ، ما وا می دهی ای خوب !
دیگر نمی توانم اشکهایم را ،
در چاه چشمانم اسیر کنم ،
باران اشکم را بر سجاده نیازم جاری می کنم که اشک ،
مهر استجابت دعاست .
ای زلال عصمت ، آتش معصیت در وجودم شعله ور است ،
بر من ببار و تطهیرم نما ،
بیا تا ایمان غرق گرداب گناه نشده ،

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد سعید شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ب.ظ http://montazeran-farag.blogfa.com/

دوست عزیز من از مطالب شما در وب لاک خودم استفاده کردم
؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:02 ق.ظ

بسم رب المهدی

سلام منتظر اقا
خوش به حالتون با این عشق قشنگی که تو دلتونه
از دستش ندید
اقا دوستتون داره
امیدوار مهدوی باشید
یاعلی
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد