.....ند یده عاشقت شدم

لطفا تا نظر ندادید خارج نشوید

.....ند یده عاشقت شدم

لطفا تا نظر ندادید خارج نشوید

سلام امام

سلام امام زمانم

میدونم که خیلی دیر اومدم

ولی در تعجبم

همین دیشب بود ازتون خواستم به من توفیق نوشتن وبلاگم بدین.

و امروز مینویسم     از خوبیهات     از محبتهات       از گوش شنواتون

برای میلادتون آستینا رو بالا زدیم و هر چی تو چنته داشتیم ریختیم وسط.

امام زمان اومدم ازت تشکر کنم بابت اون لحظه ای که صدات کردم ازت کمک خواستم

گفتم کمکم کن این متن حفظ کنم .وقتی قبول کردم اون متن حفظ کنم مطمئن بودم

که از پسش برنمیام اما نترسیدم نلرزیدم. پشتم به شما قرص و محکم بود.

 میدونستم ازتون کمک بخوام دستم میگیرین و حالا اومدم بگم : ممنونم.

اومدم به آقای امیر حسین خان که الآن نظرشون دیدم بگم:

سخت در اشتباهی . تو عنایت از کی میخوای؟

یعنی تو شک داری که بهت عنایت دارن یا نه؟

بیا و تو عنایت کن .بهشون سلام بده اگه جواب سلامت نشنیدی دیگه سلام نده.

من خودم گنهکارم . از روی تجربه خودم میگم . امام زمان با گنه کاران هم رابطه برقرار

 میکنن. فقط از ته قلب باید ازش بخوای.یه خورده بیشتر از قبل صداش بزن.

اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات 1 + ارسال نظر
منتظر(ـبه سوی ظهور) شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:33 ب.ظ http://montazer-zaman.blogsky.com

به نام خدا
سلام حق با شماست
تا حالا نشده چیزی از آقامون بخوام رد بکنه
خیلی خجالت زده آقامون هستم
چند دقیقه پیش اینو خوندم گفتم براتون بزارم
چارلی چاپلین: در دنیا جای کافی برای همه هست پس بجای اینکه جای کسی را بگیری سعی کن جای خودت را پیدا کنی ----ایام فاطمیه تسلیت باد--التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد