.....ند یده عاشقت شدم

لطفا تا نظر ندادید خارج نشوید

.....ند یده عاشقت شدم

لطفا تا نظر ندادید خارج نشوید




 



 


آسمون دلم گرفته خونه ی خدا کجاست؟




دلمو دیدی شکسته خونه ی خدا کجاست؟




آسمون به هرکی دادی یه ستاره یادگاری




حالا که نوبت من شد آسمون جائی نداری؟




امشب باز میون اشکهام دوباره دونه دونه دست کشیدم




اونجا هم خدا نبودش خونه ی خدا کجاست؟




آسمون خسته شدم از .....




میخوام باز فرشته باشم خونه ی خدا کجاست؟




آسمون  ......




آسمون بی بر وبارم دیگه سایه هم ندارم




دیگه رنگ وبو ندارم خونه ی خدا کجاست؟




آسمون دلم رو بستم دیدی قفلشم شکستم




دیگه کوله بار رو بستم خونه ی خدا کجاست؟




آسمون نگاه بکن حسرت رو تو چشام ببین




آسمون بسه جدائی خونه ی خدا کجاست ؟




آسمون هرچی که دیدم رو زمین رنگ وریا بود




آسمون من که یه رنگم خونه ی خدا کجاست؟







خــــدایا:




سایبانی از جنس اشک و نیاز می خواهم تا سجاده ی دلم را در آن بگسترانم و با دستان خسته قنـــوتم از تو بخواهم که بر وجود سردم نور نگاهت را بتابانی و گل های زیبای عشق و ایمان را بار دگر در من تازه گردانی





نظرات 2 + ارسال نظر
نگاه نو شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ب.ظ http://negaheno.blogsky.com/

سلام
عالیه
به ما سر بزن

نازی پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ب.ظ http://endehal20000.blogsky.com

خیلی قشنگ بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد